Alt I Tele
Telefon: 69886070
E-post: jone@altitele.no
Web: www.altitele.no
   Serviceregistrering for Privatkunde
- Tilbake
1 Registrer Service - 2 Bekreft Service - 3 Kvittering  

Eierinformasjon
Etternavn/Firma:*
Fornavn:
Adresse:
Postnr:* Sted:*
Telefon 1:*
Telefon 2:
Epost:*

Apparatinformasjon
Merke:*
Modell/Type:*
Serienr/IMEI:*
Produkt ID:
Salgssted: (NRK Handlernr)
Salgsdato: (dd.mm.åååå)
 
Deres referanse:
 

Veiledning
Steg 1 av 3 - Fyll ut skjemaet og klikk på knappen "Registrer service" nederst til høyre.

* Felter med stjerne MÅ fylles ut.

Eierinformasjon
Dette er informasjon om eier av apparatet.

Apparatinformasjon
Dette er informasjon om apparatet som skal ha service. Skriv informasjonen nøyaktig slik du finner den på apparatet. Elementer som f. eks. farge skal ikke legges inn i typebetegnelsen hvis den ikke står slik på produktet.
Hvis ikke serienummer er tilgjengelig, skriv - (minus-tegn).
Deres referanse
Egen referanse på service.

Feilsymptomer/avtaler
Spesifiser hva som er feil med produktet.

Tilbehør      Emballasje:
Annet:

Feilsymptomer/
avtaler*

Oppdragstype:

Mobil reparasjonsavtale og Garanti:
Alle reparasjoner gjøres som en oppgavebasert reparasjon, noe som betyr at vi bare vil reparere det som er forespurt og registrert ved henvendelse. Alt i Tele er ikke ansvarlig for tap av data fra enheten, det er kundens ansvar å ta backup. Backup kan foretas av oss mot kostnad på kr 599,-. Alt i Tele tar ingen ansvar for utstyr som leveres sammen med enheten, dette gjelder også skjermbeskyttere.
Hvis en enhet trenger mer reparasjon, kan det opprinnelige pristilbudet endres. Alt i Tele vil da kontakte kunden og få godkjenning for ekstra reparasjon / kostnad før vi fortsetter. iPhone-enheten din trenger kanskje andre reparasjoner, for eksempel av Hjem-knappen, det bakre kameraet, har en væskeskade, ikke fungerer etter uautoriserte inngrep eller har ikke godkjente komponenter. Kostnaden vil da øke eller du trenger å kjøpe en ny erstatningsenhet.
Alle enheter, apparater og utstyr testes før og etter for å sikre at alt er som det skal være, og for å sikre at det ikke er noen annen skade kunden og teknikeren bør være klar over.
Hvis apparatet, eller utstyret ikke kan testes (det vil si at skjermen ikke fungerer, ingen strøm osv.) kan vi bare anta at bare den opprinnelige oppgaven skal trenge reparasjon og eventuelle følgende reparasjoner ikke dekkes av vår arbeidsgaranti, dette mottas og registreres som en DOA eller Dead On Arrival.
Et grovt estimat i pris er gitt, men kan endres.
Hvis en enhet, mottas og består sjekklistetest for forhåndsreparasjon, men ikke klarer sjekklisten for etterreparasjon, trenger ekstra reparasjon som ikke ble sjekket på sjekklisten før eller bare ikke slår seg på, kalles dette en DOO eller Dead On Open. Dette er sjelden, men mulig situasjon der en enhet fungerer helt fint før en reparasjon, men vil ikke slå seg på etter reparasjonen, eller når enheten er tatt fra hverandre. I dette tilfellet vil Alt i Tele, forsøke alt vi kan for å gjenopprette enhetene, apparatene eller utstyret til en arbeidstilstand, men er på ingen måte holdt ansvarlig.
Alle reparasjoner er underlagt en kr 390 diagnostisk / inspeksjon avgift, selv uten reparasjon.
Deler:
Deler er garantert, men kan noen ganger komme skadet, ikke fungerer, eller bare være feil del. Reservedeler kan ta opptil 17 dager å ankomme.
Deler, hvis ikke på lager, kan ta opptil 10 virkedager å ankomme, de fleste leveres med 2 dagers frakt.
Garantere:
Alle telefonreparasjonsenheter er garantert i 30 dager for å sikre riktig funksjon. Eventuelle problemer skal bringes tilbake til Alt i Tele. Skulle en reparasjon ikke være til kundenes tilfredshet, er de underlagt en delekostnadsrefusjon, gitt at Alt i Tele kan motta delen tilbake.
Garanti:
Deler erstattet av Alt i Tele. er garantert i 1 år mot defekter.
Delegarantien er ugyldig hvis det gjøres skade på den delen som ble reparert på noen måte.
Eksempler er sprukne skjermer, væskeskader, brann, feil modifikasjon, etc.
Skulle kunden handle på garantien, har kunden rett til en full utskifting av arbeid og deler som er garantert, uten kostnad. Kunden vil fortsatt være bundet av alle uttalelser ovenfor.
Misfarging:
Misfarging er garantert for produktets normale syklus.
Levetiden er definert som muligheten for den opprinnelige enheten til å motta programvareoppdateringer, kostnadseffektive reparasjoner og deler, utløp av produktstøtte og endring.
Ansvarsfraskrivelse:
Reparasjoner kan annullere produsentens garanti eller tredjepartsforsikring.
Tap av data, dette skjer sjeldent, men er en mulighet, Alt i Tele er ikke ansvarlig for tap av data.
Enheter:
Enhetene vil ikke bli returnert før reparasjonen er betalt i sin helhet, med mindre annet er avtalt med Alt i Tele.
Hvis en enhet, ett apparat eller utstyr ikke er hentet, ubetalt eller ingen kontakt er etablert etter 90 dager, anses enheten som forlatt eiendom etter norsk lov, og anses da som Alt i Tele sin eiendom og kan da videreselges eller destrueres.
Eventuell betalbar sikkerhetskopi utført av Alt i Tele av denne enheten vil merkes for overskriving/formatering etter 60 dager.
Kjente fabrikkdefekter er IKKE dekket, de er som følger. Mange kan fikses, men kan være underlagt et gebyr for service.
iPhone 6 og 6 Plus Touch IC-problemer, kjent som Touch Disease. Enheten vil ikke svare på noen eller alle berøringsinnganger
iPhone 7 og 7 Plus Audio IC-problemer som resulterer i ingen eller begrenset lyd fra høyttalere eller opptak.
iPhone 7 og 7 Plus Baseband IC-problemer. Et problem som fører til søk eller ingen tjeneste.
iPhone X, XS, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, Grønn linje nedover skjermen. Dette er en kjent defekt på skjermen som skaper en linje nedover skjermen, selv uten skade på enheten.

Når det gjelder Apple-reparasjoner: Alt i Tele er en del av Apples uavhengige reparasjonsleverandører. Vi tilbyr originale iPhone-deler kjøpt fra Apple. Vi bruker Apple-diagnostikk, verktøy og prosesser for å sikre at iPhone-reparasjonen din gjøres trygt og pålitelig. Velge å bruke ettermarkedet/3 part eller ikke-godkjente deler som ikke er ekte deler, er gjort på egen risiko og kan ikke fungere til Apples standarder.

Trykk på knappen dersom informasjonen er korrekt -->  
Kvittering skrives ut senere.
01.02 (47)


  All rights reserved
Bleken Data AS